Ultimátní zdroj informací ze světa SCARS ON BROADWAY! - projektu kytaristy a hlavního mozku System Of A Down - Darona Malakiana - a bubeníka SOAD Johna Dolmayana.

neděle 27. dubna 2008

Coachella, 26.4. - Další kratší info

Když se nic pořádnýho neobjevilo, tak alespoň pár krátkých ohlasů na show, co jsem si tak různě vydoloval. Máme tady jednoho týpka, co zjistil kdo jsou Scars chvíli před koncertem, dál jednu hardcore fanynku, no a nakonec jednoho nezaujatého diváka:)

Takže Felix mi napsal tohle... 'Myslím, že celá ta show byla mazec. Líbil se mi každý song. Já a moji kámoši jsme byli na netu a koukali, že Scars jsou ty chlápci ze Systémů, čili jsme se na ně okamžitě jeli podívat. Chce to, aby víc lidí poznalo co jsou zač. Pro mě nejlepší vystoupení dne!'

Xsofia: 'Bylo to zkurveně úžasný, prostě jsem nemohla uvěřit, že jsem byla u toho!

Superfiction: 'Bylo to OK. Daron celkem těžce přibral. Ne že by mě to zajímalo, ale vážně... myslel jsem, že to byl Rick Rubin.'

Svým také přispěl rollingstone.com, v rámci podobného přehledu druhého dne Coachelly jako předtím billboard.

'V ten samý čas, akorát den poté co si své odehrál Serj Tankian, debutovali se svojí novou kapelou SOB jeho kolegové ze SOAD - Daron Malakian a John Dolmayan ......napjatý, melodický hard-rockový kvintet byl odhodlán vstoupit do toho zostra. 'Je tu vedro jako svině, tady na Coachelle,' prohlásil Malakian, šklebící se s černým kloboukem a slunečními brýlemi. 'My ale chceme, abyste tančili s náma.' Více 'song-based' než často chaotický progresivní metal SOAD, Scars stejně otřásli psychotickými kytarami, které vpálili přímo mezi melodie. A spousta ze songů představených na Coachelle naznačovala silnou posedlost chemikáliemi a životním prostředím. 'My jsme nepřítelem planety Země,' varoval Malakian a kotel současně s tím vybuchnul přímo před ním. V další písni se smutkem a znepokojením bědoval - 'Nikdy jsi neviděl oblohu jako je tahle/ nikdy jsi nechtěl zemřít takhle... Je tohle konec našeho obrození?''

Žádné komentáře: