Ultimátní zdroj informací ze světa SCARS ON BROADWAY! - projektu kytaristy a hlavního mozku System Of A Down - Darona Malakiana - a bubeníka SOAD Johna Dolmayana.

pondělí 14. dubna 2008

Whisky A-Go-Go, 11.4. - Recenze

Server artistdirect.com se postaral o profi recenzi té dnes již památné páteční Whisky show:) Tak jdu na to.

Úvod jen tak navozuje a zmiňuje přitom skladbu "Chemicals" (v refrénu se zpívá "Come eat some chemicals with me"). Klub byl doslova narvaný a z řad VIP kromě zmíněného Mikea Shinody nechybělo jeho producentské veličenstvo Rick Rubin, Jerry Cantrell z Alice In Chains, Serjův bratr Sevag Tankian, nebo Daronův otec Vartan Malakian. A další. V úvodu také autor článku označil vystoupení za fenomenální a cituji - 'dokázalo, že Scars budou jedním z nejdůležitějších aktů tvrdé hudební scény'.

Kapela to všechno nakopla energií nabitým nářezem v podobě písně "I Like Suicide", která těží z tvrdého 'snaky' riffu a éterického refrénu (podobné popisy se vždycky blbě překládají do češtiny, tak jsem se rozhodl to občas prostě nepřekládat a ponechat anglický výraz, což platí i do budoucna). Získat si publikum byla otázka chvilky. "World Gone Wrong" vynikla jak Daronovým hlasem, tak díky Johnově čím dál techničtější práci za bicí sestavou. V případě "Whore Street" a "Universe" to bylo něco dokonale mezi Slayer a The Beatles, tedy tam kde Daron vládne. 'Kombinuje metalový říz s brilantními melodiemi do skladeb, které se stanou hard rockovou klasikou. Oblečen v černé, zarostlý a s kloboukem, vypadal jak před rockovou revolucí v letech šedesátých.'

Atmosféra ve Whisky klubu nemohla být bouřlivější, kapela po svém nástupu nedovolila odtrhnout od sebe zrak. Security chlápci měli co dělat, aby udrželi mezeru před pódiem. 'Ve chvíli, kdy kapela spustila svůj poslední kousek večera - "They Say" - jedna věc už byla jistá. Scars jsou budoucnost.' A jak Daron vyřval ono závěrečné "They say it's all about to end", dav explodoval v jásot, od diehard fandů vpředu až po sexy barmanky vzadu. 'Klidně to může směřovat ke konci, ale v tuhle chvíli pojďme sníst nějaký ty chemikálie co nám Malakian slíbil.'

Podepsán Rick Florino. Tak těžko říct... jestli ta recenze nebyla zaujatá, čeká nás asi celkem peklo.

Jinak tady je fotka nálepek, co se rozdávaly po show. A tady fotka promo trika.