Ultimátní zdroj informací ze světa SCARS ON BROADWAY! - projektu kytaristy a hlavního mozku System Of A Down - Darona Malakiana - a bubeníka SOAD Johna Dolmayana.

neděle 6. dubna 2008

The whole album is INCREDIBLE!

Jméno Greg Watermann pravděpodobně většině lidí co poslouchají SOAD nic neřekne, ale věřte, že tenhle týpek s nima strávil už hodně velkou spoustu času. Greg je totiž dá se říct oficiálním fotografem kapely a tím pádem momentálně i jednotlivých členů a jejich samostatných projektů. A jak u Serje, Shava, tak u Scars se navíc pohybuje i přímo ve studiu.

Tak jsem si nedávno prohlížel jeho fotky na myspace, jestli bych náhodou nevyhrabal ještě nejaký do naší galerie. No a nevyhrabal, nicméně v sekci cizích obrázků jsem narazil na svůj cca dva roky starý výtvor, když jsem dělal přední obaly na všechny své SOAD bootlegy (neoficiální záznamy koncertů). Docela jsem čuměl, jak se to k němu dostalo a tak jsem si ho přidal do friend listu, abych se ho na to mohl zeptat. Ještě než jsem se k tomu dostal, Greg mi okomentoval nějaký můj obrázek, vyklubal se z něj hodně pohodový týpek, no a párkrát jsme si napsali až se mi povedlo získat jeho krátký, ale exkluzivní komentář k desce Scars. Vyšlo to z něj tak nějak samo a nehodlám z něj něco tahat, protože je to fakt sympaťák a přijde mi to trochu sviňácký... Takže, co říká Greg Watermann na první album SOB?

"Byl jsem tam když Scars nahrávali... celý album je NEUVĚŘITELNÝ! Taky Shavo a RZA teď tvrdě mákli na desce Achozen. A zase, i s nima jsem byl ve studiu a bylo to všechno super."

Vzhledem k tomu, že Greg občas poskytuje rozhovory i fanouškovským stránkám, možná by z toho mohlo někdy vzejít exkluzivní interview. Uvidíme... Jestli vás zajímá ten odkaz na jeho myspace, tak tady je.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

BIG SHOT!