Ultimátní zdroj informací ze světa SCARS ON BROADWAY! - projektu kytaristy a hlavního mozku System Of A Down - Darona Malakiana - a bubeníka SOAD Johna Dolmayana.

neděle 1. června 2008

Editorial - Květen 2008

Je hezký psát v pořadí druhý editorial, když už je tady reálná šance vidět Scars naživo. Jestli to dopadne, zajedu do Berlína a na vlastní kůži zjistím, co že to Daron vlastně dal do kupy. Protože psát další půlrok na tenhle blog, aniž bych je na vlastní oči viděl hrát, asi mi z toho brzo začne jebat. Tak snad to vyjde no. Kdo by chtěl jet, rozhodně neváhejte, mohlo by být rychle vyprodáno. A určitě dejte kdyžtak vědět.

Měl bych ale nějak zrekapitulovat hlavní dění minulého měsíce. Měsíce hlavně ve znamení třech živých vystoupení, i když se všechny odehrály v rozpětí pouhých čtyř dní.

Tak první takovou významnou událostí bylo oznámení data vydání desky "Scars On Broadway" na 29. července, což jak teď píšu znamená ještě nějakých 57 dní čekání. V průběhu měsíce přibylo k debutu pár dalších informací, takže abych to zbytečně neopakoval, takový nějaký snad přehledný souhrn najdete v sekci Diskografie.

V půlce května došlo k oněm vystoupením. Na všech třech Scars vlastně sekundovali Metallice, která se teď, s už na jisto blížícím se termínem vydání desky, do toho naplno opřela. Co jsem měl možnost vidět ohlasy, Daron a spol. ale sklidili docela úspěch. přesto že hráli ve stínu giganta a jejich písně ještě veřejnost nemohla slyšet. Jen "They Say", která se od zbytku docela liší. Na poslední chvíli přišla bomba a show na KROQ Weenie Roastu se dostala až k nám v profi záznamu. Nechci těch osm nových songů nijak hodnotit a komentovat, dokud je neuslyším na albu. Snad jen, že je to naštěstí pořádně netuctová záležitost a Daron nijak nepřestřelil, nebo neztratil svůj tvůrčí potenciál. Z koncertů je jinak kvantum fotek.

Bohužel John s Daronem ještě pořád neoznámili jména zbývajících třech sympaťáků v kapele. Což by až tak nevadilo, protože fandové si na ně přišli sami, ale zdá se mi to prostě zvláštní. Totiž jinak to vypadá, že ta kapela jako celek bude hrát o dost větší roli než v případě 'sólového' Serje.

A co je momentálně horká záležitost? Scars postupně odkrývají své plány na turné po Evropě - termínů je zatím šest, z toho čtyři v rámci klubového miniturné, jehož součástí je právě i ten Berlín. No a nechte si ujít začátky možná v budoucnu legendární kapely, hned u našich sousedů navíc...

Poslední, co bych tak vypíchnul, je zveřejnění obalu desky (tady). Nevím jak vy, ale já si na takový věci potrpím a tenhle obal mě zrovna nepotěšil. Jednoduše se mi nelíbí a zatím mi nesedí ani k tomu, jaký mám jinak z kapely pocit. Ale myšlenku to má, to zase jo. No co, pořád je to vedlejší věc.

Tak, co se týče webu tak mám radost - návštěvnost stoupla (až pokořila hranici 10 000 přístupů) a zdá se mi, že o ty stránky má aspoň pár lidí pravidelně zájem. Právě jsem přibral kolegu Řízka, aby nám tu jistil download a neměl by být tedy problém cokoli podstatného stáhnout. A kdyby jste náhodou měli zájem i o nějakou tu raritku, stačí požádat. Časem se určitě uveřejní nějaký seznam dosavadního materiálu. Galerie je s téměř čtyřmi sty obrázků bezkonkurenčně největší na netu a mělo by to tak zůstat.

Takže díky, neváhejte a směle pište do Knihy nebo shoutboardu všechno co vás napadne, pokud jste tak ještě neučinili tak si určitě přečtěte zajímavé rozhovory s kapelou, no a už se pomalu chystejte na tu pecku v půlce prázdnin:)

zdraví,
slasher

Žádné komentáře: