Ultimátní zdroj informací ze světa SCARS ON BROADWAY! - projektu kytaristy a hlavního mozku System Of A Down - Darona Malakiana - a bubeníka SOAD Johna Dolmayana.

úterý 10. června 2008

Rock Sound interview s Johnem

Ve spojitosti s červencovým vystoupením v Londýně se Rock Sound postaral o kratší rozhovor s Johnem Dolmayanem.

RS: Po jakou dobu už byli věci kolem SOB v jednání?
John: Daron na tom pracoval než se SOAD odebrali na 'hiatus'. V té době jsem o tom moc nevěděl, ale řekl jsem mu, že když by potřeboval pomocnou ruku, budu šťastný mu ji podat. Nemyslel jsem si, že by mě o to fakt požádal, ale nakonec mě do té kapely pozval, někdy kolem minulých Vánoc. Zamiloval jsem si hudbu co mi následně pustil, takže nebyla šance že bych řekl ne. Vždycky jsem měl víru v jeho skládání a produkci.

Myslíš, že SOAD zanechali dědictví v jejich sociálním a politickém aktivismu?
(I think it’s more acceptable to make a noise about that sort of thing now that a lot of people are upset about it. When we started to do it, it wasn’t the same case, I don’t think.) Ve Scars je stále spousta těch témat, ale stejně tak osobních záležitostí. Daronovy texty se nezabývají jen jednou věcí.

Myslíš, že mají Scars potenciál přetáhnout na svoji stranu i ty lidi, kteří nebyli fandy SOAD?
Jasně, to je možný, ale když děláš hudbu jen ve prospěch fanoušků, znepřátelíš si tak všechny ostatní. Nakonec umění je sobecké úsilí, ale jak dlouho si udržuješ svoji poctivost a věnuješ se tomu co máš rád, budeš v pohodě.

Nachází se na tom albu nějací hosté?
Ne, jen já, Daron a další tři chlápci, co jsou součástí kapely. Hrají opravdu dobře a je to pocit jako z opravdové kapely. Nejsme moc věcí jako jsou hosté. Odvádí to od tejmnosti kolem kapely.

Bude to také sestava na živá vystoupení?
Jo. Příští rok budeme dělat hodně popůrných tour a řeknu ti chlape, miluju být podpůrnou kapelou, protože co se stane když jsi hlavní účinkující? Večer je u konce hned co odehraješ! Když předskakuješ, čekají tě pak různý druhy srandiček, zatímco hraje někdo jiný!

Mají Scars ještě kromě prvního alba budoucnost?
Rozhodně. Cítíme, že je tady ještě spusta hudby, která má od téhle kapely přijít. Pravděpodobně tady bude ještě o hodně víc desek SOB, než cokoli kolem SOAD.

Žádné komentáře: