Ultimátní zdroj informací ze světa SCARS ON BROADWAY! - projektu kytaristy a hlavního mozku System Of A Down - Darona Malakiana - a bubeníka SOAD Johna Dolmayana.

pondělí 5. ledna 2009

Takže jak to teď se Scars vypadá?

Bohužel, pořád nijak. Moje přání, že se s novým rokem opět začne něco dít, se zdá se už teď nesplní. Rád bych tady býval napsal nějaký hezký novoroční zamyšlení nad tím, co všechno se loni přihodilo a jak růžově vidím budoucnost, ale za téhle situace se mi do toho ani jít nechtělo.

Stále jsem v kontaktu se členy kapely, sem tam jim napíšu jestli se neděje něco nového, a naposled jsem tak učinil včera v noci. Danny se sice nemůže dočkat, až bude moct podat nějaké to info, ale prozatím pro nás nic nemá, no a podobně jsou na tom i Dominic s Frankym... Dominic je zdá se plně zaměstnaný prací s Chronicles a Scars v současnosti moc nadějí nedává, Franky zase nedávno pařil s Johnem, ale žádný 'business' se té noci neřešil. Co se týká 'mluvčích kapely' Darona a Johna, tak od těch ani slovo. Takže taková je situace.

Přesto bych rád zmínil, že jak jsem velkou část minulého roku věnoval Scars, tak toho rozhodně nelituji. Trávil jsem dny a noci sháněním informací pro tenhle web a pro sebe zároveň, stejně jako mnozí z vás i já jsem netrpělivě čekal na novou desku a spoustu dalších věcí spojených s kapelou. Tu desku jsem poslouchal měsíce téměř každý den a více než naplnila všechna má očekávání. Poslouchám ji doteď, i když už ne tak intenzivně. No a také jsem měl tu možnost vidět Scars dvakrát naživo, přičemž to druhé vystoupení ve Vídni bylo dost možná mým nejlepším koncertním zážitkem vůbec. Jak to nakonec dopadlo, to je samozřejmě velká škoda, ale stejně tak by byla škoda nějak nad tím smutnit. Totiž, jak nám vzkázal Daron... THE MUSIC OF SCARS WILL LIVE ON!

Žádné komentáře: