Ultimátní zdroj informací ze světa SCARS ON BROADWAY! - projektu kytaristy a hlavního mozku System Of A Down - Darona Malakiana - a bubeníka SOAD Johna Dolmayana.

úterý 29. dubna 2008

Coachella, 26.4. - Fandovská recenze číslo 2

Konečně pořádná recenze. Zveřejněno na SOADfans uživatelem kingmchris. Nebudu to překládat komplet jak to říká, ale pokusím se vypsat vše zajímavé.

Tak předně, to vystoupení nezačalo pozdě o půl hodiny, ale asi jen o 13 minut (ne že by na tom tak záleželo). Daron si to nakráčel celý v černém, s klasickýma černobílýma Nikeama. Aniž by jen letmo pohlédl do publika, vzal svůj Gibson, postavil se za mikrofon a show začala. V davu se hned utvořilo kolečko, Daron s Frankym k sobě dobře ladili, John do toho bušil jak o život a v pohodě vyhlížející basák prostě hrál jak hrát měl. "I Like Suicide" byl po čertech dobrý otvírák.

"Je tu vedro jako svině!" - zařval Daron spolu s koncem první skladby. Až v tenhle moment náš člověk zaregistroval klávesáka. Vlasy měl ještě delší než Daron a celou dobu házel hlavou nahoru dolů. Ke zbytku kapely pasoval dobře.

Z následujících songů si Chris vzpomíná na jeden, který měl pomalý začátek přerušený dávkami distortion efektu ('bursts of distortion charged open C chords'), což znělo zajímavě.

Album SOB prý bude mít nějaký šílený riffy. Jeden takový je na začátku skladby "Stoner Hate" - a je prý pořádně 'dancey', což s sebou do publika přineslo zcela odlišnou atmosféru. Místo dělání kravin se začalo tleskat do rytmu (ta skladba je součástí onoho dlouhého videa, co už se tady objevilo předtím). V půlce skladby byla vložena "Drugs", no a pak se to zase rozjelo v tom původním tanečním duchu. Celkově to bylo hodně působivý.

Nakonec přišla "They Say", do které zpocený Daron s planoucíma očima vložil dávku zloby. "Řikají, že to celé spěje ke konci. No a já říkám do prdele s tím! Jen ať to skončí!," zařval. Pak přišel jeden trochu trapný moment, kdy Daron nechal dav dokončit jeho slova po 'I watch the president...', ale Chris se cítil jako kdyby 'to fuck society' zařval jediný. Na závěr se Daron uklonil a to byl konec.

Při zpětném pohledu Chris nemůže uvěřit, že má Daron pořád tolik vynikajícího materiálu. Ty písně byly nevšední, skoro tak chytlavý jak doufal a do toho všeho nechyběly skvělý kytary. SOB jsou naživo dechberoucí kapela a Daron s Frankym harmonizují jako 'andělé metalu'.