Ultimátní zdroj informací ze světa SCARS ON BROADWAY! - projektu kytaristy a hlavního mozku System Of A Down - Darona Malakiana - a bubeníka SOAD Johna Dolmayana.

neděle 20. dubna 2008

Rolling Stone o "They Say"

Na fórech jsem narazil na takovou krátkou recenzi "They Say" z Rolling Stoneu. Někdo to přepsal a zbývá doufat, že si to nevymyslel:)

2,5 hvězdiček z pěti

První singl nové kapely, jejíž sestava obsahuje kytaristu a bubeníka SOAD, má všechno co chybělo sólové desce frontmana SOAD Serje Tankiana. Je to plný až hrozivě uspokojujícího kytarového 'crunch' (křoupání) a něhy a vznášejících se harmonií, což utvářelo základ pro sound SOAD. Avšak co vážně chybí, jsou Tankianovy chytré texty a silný, vážný hlas. Tyhle chlápci jasně potřebují ještě (onoho) jednoho.

Evan Serpick

Hm.... tak nevím, jestli je tohle dobrý přístup jak hodnotit, když se každý jmenovaný z kapely rozhodl vydat svojí vlastní cestou, ale podle mě by bylo lepší přistupovat ke všem těm vedlejším projektům bez srovnávání se SOAD. Jinak to bude pořád jedno a to samý. Nehledě na to, že -nevím, jak o tom smýšlíte vy- podle mě by se do toho songu Serjův hlas beztak nehodil a text mi přijde minimálně dostatečně chytrý tak jak je. Jen ho zdá se Evan moc nepobral. Takže osobně ten názor považuju za dost k ničemu.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Naprosto s tebou souhlasím

Ondra Novotný řekl(a)...

dík:) kritiku beru, ale musí to být opodstatněný, ne si vymýšlet kraviny jen abych něco sesmolil.... podobně už mě dřív naštval jeden nejmenovaný redaktor Sparku:))

Anonymní řekl(a)...

Co si budem nalhávat.....ve Sparku jsem těck "kiksů" četl taky pár...komolení jmén umí moc dobře :)
btw web je výbornej...skvěle aktualizovanej...ať se daří

Ondra Novotný řekl(a)...

díky budu se snažit, zatím sem moc lidí nechodí, ale až začnou být Scars známý, mohlo by to tady trochu ožít...

dík za koment, to je přesně to co je tady potřeba