Ultimátní zdroj informací ze světa SCARS ON BROADWAY! - projektu kytaristy a hlavního mozku System Of A Down - Darona Malakiana - a bubeníka SOAD Johna Dolmayana.

středa 4. června 2008

'Co se děje se Scars On Broadway'

Našel jsem na google jedno interview, co nejspíš přešlo tak nějak bez povšimnutí. Nebo alespoň já jsem si ho nevšiml... Datum jsem u něj nenašel, ale co mohu usuzovat podle obsahu, pochází to někdy z týdne před Coachellou. Takže ten rozhovor je z Inland Empire Weekly a v originále ho najdete zde.

Úvod přeskočím, jen z něj vypíchnu Daronova slova k show ve Whisky. "Je to svoje vlastní záležitost. Kdybys to tam viděl, těžko bys řekl, 'Wow, ta kapela zní jako System Of A Down'."

IE: Jaké jsou některé z předmětů, kterých se snažíš dosáhnout se Scars, a které jsi snad nebyl schopný uskutečnit u SOAD?
Daron: Pro mě jsou Scars spíš jako -přestože nepostrádají nějaké metalové prvky- spíš mě to nachází více v poloze rocku než metalu. Fakt jsem na to. Chtěl jsem teď do svý tvorby odrazit víc ze svých rockových vlivů. Lidi jako Iggy Pop, David Bowie, víš co, prostě odlišný osobnosti, co mě inspirovali po dobu nějakých 15 let. Nadešel prostě čas učinit v mé kariéře tento krok.

Jak šel čas, zpíval jsi u SOAD ve víc a víc písních, ale je tohle vůbec poprvé kdy je z tebe frontman kapely?
Ne. Je zajímavý, že když jsme se tenkrát v počátcích SOAD se Serjem potkali, on byl klávesákem a já frontmanem. Chtěl jsem se ponořit víc do procesu skládání a produkce, naproti tomu být v čele kapely. Taky jsem v té době nechtěl stát za mikrofonem. Chtěl jsem vystoupit na pódium a běhat všude kolem, dělat všechny ty věci. Ale být frontman a zpívat, to je pro mě ta druhá přirozenost.

Takže teď, když máš za sebou první koncert Scars, můžeš nám říct jaké to je?
Spousta lidí mi řekla, že si mysleli, že to byla profesionálně vyhlížející kapela. Měli hlášky ve stylu, 'Zní to chlapi jako byste vystupovali už léta.' To je jak blízký si lidi mysleli, že jsme byli. Hrajeme naše songy, hrajeme je upřímně a snažíme se, aby se to vydařilo.

Coachella bude vaše první oznámené vystoupení pro veřejnost. Na co se těšíš tenhle rok?
Na hraní.

Možná něco kromě hraní?
Přísahám bohu, kámo, nechci znít namyšleně, protože nejsem, to jen že jsem ohledně té show trochu nervózní. Jsem na to tak koncentrovaný, že pomalu na nic jiného nemyslím.

Jsi kvůli tomu fakt nervózní, vážně?
Jo, protože, já nevím, před určitými věcmi jsem nervózní a pak jak jsem jednou tam, ta nervózní energie se na pódiu změní ve skvělý věci. Ale když tam jsem, můj mozek jede 100 kiláků za hodinu. Roger Waters, hrozně rád bych ho viděl, ale nehraje zrovna ten večer co my, a nejsem si jistý jestli se můžu motat kolem - ale na co se soustředím je ta show.

Žádné komentáře: