Ultimátní zdroj informací ze světa SCARS ON BROADWAY! - projektu kytaristy a hlavního mozku System Of A Down - Darona Malakiana - a bubeníka SOAD Johna Dolmayana.

úterý 26. srpna 2008

Scars na Times Online


V článku zaměřeném na úspěšné vedlejší projekty, v čele s The Raconteurs, padla zmínka i na Scars.

Times Online je uvádí jako kapelu, které dal vzniknout tvůrčí rozkol.

"Dali jsme si pauzu, než abychom se rozpadli," říká John. "Po dvanácti letech to není ani tak o tom, že by jste byli unavení z lidí, se kterými po tu dobu jste, ale spíš že ztrácíte identitu. Podle mě bude SOAD existovat po boku Scars. Zřejmě bude střídat jedno druhé."

"Neznám Johna Whitea [White Stripes, Raconteurs]," přidává se Daron. "Ale líbí se mi to, co dělá s White Stripes. Z Raconteurs jsem slyšel jen pár skladeb, ale líbily se mi taky. Jako interpreti nemáme zájem být značkou jako třeba Coca Cola. Chceme posouvat své hranice a dělat věci, které by za určité situace nešly. Ve Scars jsou věci, které v SOAD nejsou. Miluju metal, ale ubíral jsem se novým směrem. Chtěl jsem vyjádřit tu část mé osoby, která ráda Roxy Music, Beatles a Grateful Dead."

Daron se ještě vyjadřuje k záležitosti s odmítnutým vydavatelstvím Columbia. "Columbia o tu desku měla zájem, ale nechali nás odejít. A jakmile jsme se sami zařidili, řekli jsme si, že už na Columbii být nechceme. A Columbia si nechtěla zničit tu příležitost, kdyby došlo k návratu SOAD, takže nás nechali dělat si co chceme."

Žádné komentáře: