Ultimátní zdroj informací ze světa SCARS ON BROADWAY! - projektu kytaristy a hlavního mozku System Of A Down - Darona Malakiana - a bubeníka SOAD Johna Dolmayana.

sobota 11. října 2008

Franky Perez - Exkluzivní interview pro SOB-CZ!

Franky byl tak super ochotný a odpověděl mých deset otázek (ve skutečnosti devět, jak se to vezme). Musel to udělat hned dvakrát (na jednom strávil přes hodinu), protože poprvé se mu to nějak záhadně nepodařilo odeslat. Takže ještě jednou, BIG THANKS!

Pro lepší pochopení doporučuju přečíst si jeho biografii.

Original in English HERE.

1. Viděl jsem tvoje video k "Something Crazy" (viz). Jak se dnes cítíš při vzpomínce na ty dny kolem vydání desky "Poor Man's Son"?

FXP: Bylo mi v tý době kdy jsem udělal album pro Atlantic něco málo po dvacítce. Byl to vlastně odraz mého života do tý doby. Jednal jsem jako umělec a producent a label ode mě očekával skvělou nahrávku. Při zpětném pohledu to na kluka bylo docela dost nátlaku, ale teda byla to zábava...

2. Našel jsem, že jsi hrál s následujícími kapelami - Malfunction, Highway Saints, Left Standing, Monte & The All-Stars, Two Man Riot. Je to všechno pravda a chceš případně přidat ještě nějaký?

FXP: Malfunction byla hardcore kapela, pro kterou jsem zpíval v Orange County když mi bylo 18, The Highway Saints byla kapela co mě jistila když jsem byl na Atlantic Records, Left Standing byla skupina co jsem produkoval (album "The Life In Stereo"), Monte & The All-Stars byla cover kapela, ve který jsem hrál právě před Scars, no a Two Man Riot jsem založil s jedním z mých nejstarších a nejlepších přátel. Já bubnuju a zpívám, zatímco on hraje na baritone kytaru (skrz A/B switch do kytary a basovky).

3. Když jsem dělal průzkum za účelem shrnutí tvojí biografie, přišly mi hodně zajímavý tyhle tři věci - tvůj výlet skrz USA s 'věrným náklaďákem', setkání s legendárním kubánským muzikantem Lazaro Valdesem a pašování tvojí babičky z Kuby a nazpátek. Musím říct, že dělat tvojí biografii to je hodně záživná věc...

FXP: Měl jsem velmi zajímavý život. Hodně vrcholů a pádů, ale neměnil bych vůbec nic.

4. Hodně lidí si lámalo hlavu nad vaší image. Mám na mysli černý oblečení a samozřejmě... vousy! Takže co tohle, byla to plánovaná věc?

FXP: S těmi vousy jsme začali během nahrávání desky. Po chvíli jsme zaregistrovali, že vypadáme jak banda psanců, tak jsme si je prostě nechali. Stejně tak pro černý oblečení... černá válí!

5. Jméno tvoje, Dominica a Dannyho bylo oficiálně zmíněno až nějaký tři měsíce po prvním koncertu ve Whisky. Samozřejmě že fandové vás rozeznali dříve, ale stejně to byla dost záhada. Můžeš nám k tomu něco říct?

FXP: Je jasný že, těmi nejrozpoznatelnějšími jsou Daron s Johnem, a když buduješ značku tak chceš použít co je lidem dobře známý. Taky tady bylo hodně otázek tisku, který se týkaly SOAD, na který jsem já, Dom ani Danny nebyli oprávněný odpovídat. Ve skutečnosti se mi to tajemno, co obklopovalo kapelu, líbilo. A přitom jsem cítil, že v ten správný čas budeme fanouškům představeni. Věřím, že to si musíš zasloužit. A o to se snažím pokaždé, když nastoupím na pódium...

6. Teď ohledně prvního koncertu... Jaký to bylo pro tebe, chlape?

FXP: Bylo to extrémně sureální. V jednom bodě si vzpomínám, jak jsem křižoval pódium před víc než vyprodaným sálem a v tu chvíli si pomyslel, 'jak jsem se sem kurva dostal?'. Úžasný...

7. Ze všech show co jste tenhle rok odehráli, jaká pro tebe byla nejlepší a proč?

FXP: To je těžký, ale kdybych měl vybrat jen jednu, byla by to otevírací show pro Metallicu v The Wiltern v L.A. Bylo to perfektní... Headliner, publikum, kapela, sál, setlist, moje kytara, zvuk, ta energie, perfektní... Jak skvělý večer.

8. Byla to pro tebe první návštěva Evropy? Jestli jo, jak se ti tady líbilo? Místa, lidi, jídlo, ženský...

FXP: Ano ke všemu z toho:)

9. Měli jste letos hodně společných zkoušek?

FXP: Jo.

10. A konečně, nějaký srandovní nebo zajímavý historky z turné se Scars?

FXP: Objevil se vlog (viz), ve kterym se John popadá za břicho, no a každý se mě na to ptá, takže to vyjasním. Na turné je hodně volnýho času a ty si musíš najít věci, co ti udrží zábavu. Tahle kapela ráda hledá sračky na youtube. V ten konkrétní moment jsme koukali na video nějaký tlustý ženský, co se rozbije na motorce (podle mě tohle), pořád dokola. Některý z nás (John) to považovali za vtipnější než ty ostatní. LOL...

-FXP

Žádné komentáře: