Ultimátní zdroj informací ze světa SCARS ON BROADWAY! - projektu kytaristy a hlavního mozku System Of A Down - Darona Malakiana - a bubeníka SOAD Johna Dolmayana.

úterý 24. února 2009

Dominic současně na téma Scars.

Bude tomu pět měsíců od (alespoň prozatimního) konce Scars. Dominic už zase pilně pracuje na svém projektu The Chronicles Of Israfel a jedna fanouškovská stránka ho měla možnost vyzpovídat. Celé interview v originále naleznete zde, já se zaměřím pouze na úvod, který se týká Scars. Lépe řečeno na to, co je pro nás alespoň trochu novinkou... Žádnou veselou zprávu ale nečekejte, spíše naopak.

Richard Murillo: Měl jsi možnost hrát různě po Evropě. Zaujala tě některá z těch míst více než ta ostatní, případně z jakého důvodu?

Dominic: Vždycky jsem rád cestoval do Evropy a nyní jsem měl možnost navštívit i místa, kam jsem se předtím ještě nedostal, jako Švédsko, Dánsko, Norsko a Itálii. Byla to zábava. Ti lidé jsou fakt zdvořilí a podporující. Kéž bychom bývali mohli vyrazit na turné ještě jednou, předtím než kapela skončila.

RM: Kdybys dostal možnost opakovaně navštívit ještě jedno z těch míst, jaké by to bylo?

Dom: To nedokážu zodpovědět, protože celý ten měsíc byl skvělý. Každé z těch měst bylo opravdu výjimečné.

RM: Jaké to bylo nahradit prog metalovou kytaru z Chronicles za basovku pro Scars?

Dom: Nebyla to pro mě žádná velká změna. Mám rád tolik různých druhů hudby a jsem schopný se adaptovat dost možná na každou situaci.

RM: Je mi jasný, že jste si na turné po Evropě zažili spoustu skvělých momentů. Měl bys pro nás nějaké konkrétní?

Dom: Dost jsme koukali na youtube a párkrát to byl fakt výtlem. Vycházeli jsme spolu opravdu dobře a zažili spoustu srandy po vystoupeních, nebo při poslouchání hudby na cestách. Taky jsem prošli většinu těch měst, teda když jsme zrovna neztvrdli někde, kde se toho nedalo moc dělat.

RM: Jsem si jistý, že spousta fandů Scars bude chtít vědět, jestli vůbec a případně kdy se zase dáte dohromady, nebo jestli ještě letos někde zahrajete. Nejaký novinky ohledně tohoto?

Dom: Nic. Je s tím s nejvyšší pravděpodobností konec. Neslyšel jsem ani ň a jsem teď dost hluboko koncentrovaný na věci kolem Chronicles.

Žádné komentáře: