Ultimátní zdroj informací ze světa SCARS ON BROADWAY! - projektu kytaristy a hlavního mozku System Of A Down - Darona Malakiana - a bubeníka SOAD Johna Dolmayana.

úterý 24. února 2009

John o tom, jak se těší na WATCHMENy.

Komiksový příběh Watchmen od Alana Moorea je jak známo jedním z nejoceňovanějších v historii. Bohužel jsem se k němu zatím nedostal, každopádně vyšel i v českém překladu. Nyní už je dokončena i jeho dlouho a napjatě očekávaná filmová adaptace, pod kterou se podepsal vizuální kouzelník Zack Synder (300 a Úsvit Mrtvých), tak nezbývá než doufat v opravdovou pecku.

Artist Direct se na tohle téma zeptal několika muzikantů a nás bude zajímat, co si myslí John, jak známo velký komiksový fanda a podnikatel.

AD: Jsi nějak zvlášť napjatý, co se týče filmové adaptace Watchmenů? Co se ti na ní zamlouvá?

Dolmayan: "Jsem napjatý až k prasknutí a byl jsem už od té chvíle, co jsem se o možnosti zfilmování poprvé doslechl. Považuji Watchmen za největší Mooreovo dílo. Od Pána Prstenů jsem nebyl na žádný film tak natěšený a očekávám obří vlnu ohlasů jak od komiksových znalců, tak neznalců. Fandové různých komiksy inspirovaných snímků z poslední doby budou ohromeni komplexností a hloubkou tohoto příběhu a tím, jak se proplétá smyšleným světem plným superhrdinů a hrdinek, a situace hodné nadlidí převádí v uvěřitelná lidská dramata, která si každý z nás může představit i na sobě. Tenhle příběh je vynikající a já očekávám, že se ten film stane klasikou na generace!"

(na trailery a další obrázky se můžete podívat zde, česká premiéra nastavena na 5.3. - což je koukám ještě den před tou americkou)

Žádné komentáře: